Nu ska jag leva livet!

Idag blev det en rejäl sovmorgon. Så nu känner man sig skapligt utvilad:)

Solen skiner och jag ska alldeles strax åka ut till Bosse! Jag hoppas på en helt awsome vecka med mycket nytta och nöje! Och även kommande vecka är redan fullbokad! Fy bubblan vad saker det finns att göra om man bara tänker efter.

Mamma är med Ludde till veterinären idag, han är inflammerad i benet. Stackars killen! Det har varit mycket med de stackars tassarna.

Uppdaterar ju inte så ofta så allt som händer kommer ju inte med här. Men jag vill i alla fall visa mina örhängen jag köpte förra veckan i Västervik. (ni ska veta att jag inte äger några som ens är lika stora som en ärta och att sist jag gjorde det var när jag var femton, Max.) har tänkt att ha dem i helgen! Ja kanske, kanske inte..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback