Paket på posten!

Jag vet inte när det hände sist att jag beställde något i klädväg till mig, men nu gjorde jag det och kläderna har kommit!:) har redan packat upp och testat och får skicka tillbaka två plagg, resten behåller jag:)

Idag kanske det blir ett varv i skogen, alla hittar ju svamp och nu vill jag också ha det! (jag vet att molnen ser hemska ut och verkar vilja bjuda på regn, men så länge det inte blixtrar lär jag stå i ett par gamla gummistövlar med en korg i handen och leta ivrigt kring mossa och skog)

Om inte annat så finns det att göra ändå! Har sovit hos Linda hela veckan och då vi båda jobbat tidigt/sent och haft andra bekymmer däremellan så har städningen kommit lite i kläm. Så det kan man ju spendera sin lördag på med om man vill..

Nej nu ska jag träna på en fläta som Svensson lärde mig igår! Kanske kan fota kläderna sen, för först vill jag nog ha lite kaffe.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback