Klockan är åtta och ligger i sängen!

Jo visst så att så är det! Och Gud så skönt det är! Vred tvn hitåt så ligger och kollar på den. (nu saknar jag verkligen att ha fler kanaler än fyra) var hos Linda tills jag nyss kom hem och umgicks lite. Händer inte så ofta längre. Svensson kom också förbi på en liten pratstund, trevligt :)

Har i tankarna att jag kanske skulle beställa lite kläder. Det är verkligen behövligt. Dock gillar jag inte det där med näthandel, det är så rörigt och man kan inte prova något. Så det får funderas över ett tag till ..

Mammas hår blev iaf slingat. Och resultatet blev helt godkänt! Tummen upp för det!

Jag känner mig oerhört rastlös, vill ut och röra på benen. Dock ligger jag bra här i sängen i väntan på natten och kommande dag.. Hmm..

Rörigt inlägg eller hur? Det känns lika rörigt här med och jag skulle behöva dra ett varv med dammsugaren och lägga in en tvätt.

Det får bli imorgon mellan passen helt enkelt! Eller kanske på söndag..

Bilden är ifrån Benny Hill, för två helger sen eller nåt när vi virade omkring i city en lördagkväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback