Ny dag, nya möjligheter och det är lördag!

Ja och nu sitter det vinterdäck på bilen! Välbehövligt och jag bara längtar tills det blir snö ordentligt!

Veckan har bestått av jobb och diverse annat att göra. Stina har givetvis följt med i den mån hon kan:)

Ikväll däremot så blir det faktiskt en utekväll med tjejerna! Jag har packat en Ikeakasse i hopp om att kunna klä ut mig till något. Dock är jag inte säker på om det är idag man ska det eller om det blir vidare bra, men vad fasen, vi kör på det ändå! :)

Vi får väl se hur den här kvällen slutar, idag ska jag iaf försöka ta lite mer kort! Brukar vara dåligt med det.. See you later!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback