Äntligen fredag!

Dock är det lördag idag. Men det gör ingenting, igår var det en kväll fylld med glädje, skratt & tårar! Lindas far, Peter och hennes syster Patricia var och hälsade på och låg över då de skulle fira farfar & Peter i åtvid idag. Så det bjöds på mat, vi var ute och åkte en sväng och satt och pratade samtidigt som musiken spelades på en sådär lite hög nivå. Var väldigt trevligt och det måste göras oftare, enligt mig!

Idag har jag spenderat dagen i stan hos min farmor där även farbror, farfar och far var. Det var lika trevligt det & självklart så var Stina med! :) Dock inte så omtyckt av deras ena katt men det gick bra.

Annars då? Jo det är bara bra. Blir ju lite uppehåll emellanåt i bloggandet då det är fullt upp med annat stundvis och orken inte finns när väl tiden gör det. Bor i en urmysig liten stuga om man kan kalla det för det ute på vischan. Stina & jag. För ja, hon är min bäbis och kommer alltid att vara det!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback