Det ska köpas bil och färga hår och man ska jobba!

Igår var vi i nedanför Västervik och köpte bil! (igen) känns som att vi aldrig gör något annat.. Den ska iaf Alexander ha och det blev en Saab, eller ja två saabar. (en reservdelsbil också) det blir nog bra! Man sitter ju skönt i dom även om dom är grisfula att titta på. Man får tänka positivt!

Idag är jag faktiskt ledig. Så skönt! Vaknade vid halv tio, om jag inte räknar med klockan som ringde vid sex imorse , och det händer verkligen inte varje dag att man kan få en sådan sovmorgon!

Imorgon kör jag delad tur 07:00-12:00,16:00-21:00. Och på söndag jobbar jag 07:00-16:30. Men jag är ju ensam hemma i stort sett hela helgen då det är folkrace någonstans igen så grabbarna åker iväg på lördag! Då känns det lättare när man vet att det är den enda tiden att umgås under en vecka annars:)

Alldeles strax är det iaf dags att gå upp och åka till mamma. Ska se om jag klurar ut det där med att slinga håret. Har massa färg står i ett hörn. Dock fick hon som skulle hjälpt oss förhinder så det är väl bara att ta på sig handskarna! Självklart har jag färgat hår förut, men att bleka är absolut inte samma sak! Hmm, det återstår att se..

Kanske hörs lite senare idag! Vem vet..

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Josefine

Jag har jobbarhelg i helgen med med delad tur imorgon och kvällspass idag samt söndag, hoppas på att inte solen håller i sig :D haha!

Postat av: Michis

Ja, det är ju det tråkiga med att inte ha ett 8-17 jobb. Men så länge man trivs och känner att man göra saker ändå så går det ju bra!:) jag hoppas solen kommer fram nästa vecka, då jobbar jag bara två dagar så det vore perfekt!

Postat av: Josefine

Ja det är ju lite tråkigt! Men helgsjobb är bra för det ger extra pengar och kvällspass som ger sovmorgon :D Ja men precis :)

Jaså? Vad skönt! Jag jobbar bara 4 dagar med så hoppas på sol också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback